2013. március 31., vasárnap

Humanoidok és az újabb hülye ötleteik...

Na, skacok, sikerült utánajárnom! Kiderült, hogy valójában nem Szőrmókot akarják megfőzni (legmélyebb bánatomra), de persze megint egy újabb hülye ünnepükről van szó. Ezek a humanoidok folyton ünnepelnek? Ráadásul ilyen piti kis dolgokat, hogy "szeretet", meg "összetartozás"... Pff. Még a nemzeti ünnepeik hagyján, de a legnagyobb bulikat mindig akkor csapják, ha valami fölösleges dolgot kell megünnepelni. Elmagyarázták nekem, hogy mi is ez az egész, leírom, de előre szólok, hogy ismét tanúbizonyságát teszik idétlenségüknek:
No tehát, mit is csinálnak humanoid barátaink "húsvétkor"?
Vendéglátóim elmagyarázták: ilyenkor sonkát esznek (!), és a nyuszi (!?) csokit ad a gyerekeknek (!!!??? - én itt fordultam le a székről a röhögéstől).
Milyen nyuszi?!
Szőrmók, az a lanyha dög?! Majd megnézem, mi lesz, amikor Szőrmók feláll, és csokit osztogat a humanoidok kölykeinek. Még jó, hogy nem a répának kell tojást tojnia (mert van egy ilyen része is ennek az egész parádénak - én már tényleg nem értem, miért), aztán meglepni a gyerekeket.
Van egy ennél is jobb szokás:
"Locsolkodás", avagy a nőnemű humanoidok tojásokat festenek (!?), és ezután a hímnemű humanoidoknak adják, akik "meglocsolják" őket. Vendéglátóm felvilágosított, hogy a "locsolás" annyiban merül ki, hogy parfümöt fújnak a nőneműekre.
Gondolom, mert büdösek.
De ezt már tényleg nem mertem megkérdezni.

Zöldségek, akkor üssünk rajtuk, amikor gyengék! - Répa

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése