2013. március 14., csütörtök

Általános humanoidológia - I.

A humanoid utódok holnap nem mennek kiképzésre. A kifejlett egyedek nem mennek közszolgálati tevékenységet végezni. Azt hiszem, ez kétségkívül csak egyet jelenthet: a humanoidok nekiállnak készülni a végső csapásra. Úgy tűnik, most már komolyan veszik a fenyegetésünket.
Legalábbis ezt hittem.
Aztán a humanoid vendéglátóm felvilágosított, hogy az ő kis csoportosulásuknak (ún.: nemzet - ennek kifejtése kicsit lejjebb) ez afféle "ünnepe". Ilyenkor a humanoidok visszaemlékeznek arra, amikor az elődjeik kivívták maguknak a szabadságot egy erősebb humanoid csoportosulás ellen. Végül is nekem mindegy, mert még a legerősebb humanoid kommunák is gyengék velünk szemben, de ami szép, az szép, el kell ismerni. Tetszik, hogy a humanoidok egymással foglalkoznak, ahelyett, hogy arra figyelnének, ami igazán veszélyes. Úgy értem, ránk.
És azt hiszem, itt az ideje, hogy egy rövid kirándulást tegyünk az általános humanoidológia világába. Ugyanis a tökéletes módszer ellenségünk legyőzéséhez; ellenségünk megismerése. Engem személy szerint valahogy mindig lenyűgözött a primitív létformák tanulmányozása. A humanoidok elvont kis társadalmukban az univerzum atyaúristenjeinek képzelik magukat, én pedig mosolyogva, elnézően illegetem a csúcsomat... Nem tudnak ezek még semmit. Még arról se, ami körbeveszi őket. Mi ellenben ismerjük visszamaradott beidegződéseiket, ezáltal előnyre tehetünk szert:
Azt hiszem, mi sem lehetne aktuálisabb, mint a humanoid kommunákkal, avagy a humanoid identitástudattal való megismerkedés. Legalábbis egy kis gyorstalpaló.
A humanoidok kisebb-nagyobb egységekbe szerveződve élik kis életüket. Ezek heterogén, egymástól elkülönülő csoportok, melyek egymás mellett elszigetelve helyezkednek el. A humanoidok az egy adott közösség által "birtokolt" földrészt "országnak" nevezik, a közösséget magát pedig "nemzetnek". Minden nemzet egyedi (humanoid szemszögből nézve egyedi) műveltséggel (már ha humanoid műveltségről lehet beszélni) és identitással rendelkezik. Mivel a humanoidok imádnak egy rajba tömörülve éldegélni, minden humanoid személyiségének fontos része a nemzeti identitás.
A humanoidok vezetőket választanak közösségük élére, majd megunják őket, és újat választanak. A humanoidok vezére címre mindig akad sok pályázó, amit én már azért sem értek, mert ha én humanoidként jöttem volna a világra, akkor azonnal elbújnék, nem, hogy még primitív népem vezére is akarnék lenni. Úgy értem, tudván, hogy mit tervezünk, nem biztos, hogy lennék egy humanoid elöljáró helyében.
Hihihi
Ahogy ezeket leírom, eszembe jut, hogy mennyire vágyom haza, Hagymagyarországra, minden zöldség birodalmába, ahol boldogan, dalolva vonul fel legyőzhetetlen seregünk, fényes-fémes páncéljukat megcsillogtatja a napfény...

Zöldség büszkeség! Zöldség büszkeség!

Bocsi skacok, elkapott a hév, most azt hiszem, ezt fogom kántálni egy ideig.

Zöldség büszkeség! - Répa

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése