2013. február 2., szombat

Nagy hírek!

Az elmúlt napokban a humanoidok egyszerűen nem engedtek oda a géphez, de most éppen beszerző-körúton vannak, szóval szabad a pálya.
A mostani napjaim nem túlzottan izgalmasak. Csendesen figyelem a humanoidok életét. Említettem már, hogy találtam egy klassz zöldség-csatornát, amit kis bütyköléssel még az ő készülékükön is lehet fogni? A neve GZH, avagy Gonosz Zöldség Híradó. Külön örömömre szolgál, hogy színvonalas műsoraikban nagy hangsúlyt fektetnek az emberiség likvidálására, sőt, tulajdonképpen a műsorok nagy része erről is szól. Természetesen rendkívül szimpatikus volt az adó, ezért küldtem egy levelet az egyik hírműsor főszerkesztőjének, Lilla Káposztának, aki szűkös időintervallumon belül még válaszra is méltatott! Megkeresett egy visszautasíthatatlan ajánlattal, és nagy örömömre szolgál, hogy itt a blogomon jelenthetem be: a GZH vasárnap esti talkshowjának vendége nem lesz más mint...
Szerény személyem! - természetesen.
Olyan izgatott vagyok! Persze, már szerepeltem hírműsorban. Nem akarok eldicsekedni, de egyszer majdnem a teljes csúcsom látható volt 5,678 másodpercig egy országos csatorna képernyőjén. De ez... Most egészen más.
Tehát, csak annyit akarok mondani, hogy nézzetek majd zöldségek, szükségem lesz rátok.

A GZH csatornával kapcsolatos információkért érdeklődjetek kábelszolgáltatótoknál! - Répa

2 megjegyzés:

  1. Szia!

    A blogod nagyon érdekes és teljesen egyedülálló. Ilyet még tényleg nem olvastam.. Az elején nem teljesen értettem, hogy most mi van, de már megvilágosodtam. Amúgy te sem lehetsz semmi..úristen, ilyet írni, azért, ahhoz kell fantázia. Ügyi vagy. Folytasd!
    Puszi: Sophie

    VálaszTörlés