2013. február 4., hétfő

Vigyázz hírnév, jövök!

A tegnapi estém igazán  klassz volt! Gondolom, mind néztetek (UGYE?!), de azért biztos kíváncsiak vagytok egy pár "kulisszatitokra".
Humanoid idő szerint hatkor jöttek értem a GZH-tól, mivel az utcán elmenni a stúdióig elvileg "kockázatos" lett volna. A Humanoidügyi Bizottság szerint ugyanis egy sétáló répa "érdekesen mutatna" a főutcán. Na mindegy, ez mellékes...
Beértem a GZH épületébe, és rögtön betessékeltek egy öltözőbe, ahol felkészítettek az interjúra. Aztán elkezdődött a show...
Először felgyúltak a fények, és besétált Lilla Káposzta, a műsor házigazdája. Szívélyesen köszöntötte a vendégeket (egy csapatnyi tomboló zöldséget, egyikük egy "Szeretünk Répa!"-táblát tartott maga fölött. - igazán jól esett), majd pedig felkonferált engem. Bevonultam, és igazi tapsvihar fogadott. Nagyon jól esett. Kicsit feszengve ültem le a kis fotelbe, Lilla Káposzta persze már igazi régi motoros, ő minden nap ezt csinálja. Feleannyira se rettegett, sőt! Mintha élvezte volna... Persze tudtam, hogy a közönség nekem is tapsol. Komolyan mondom, zöldségek, klasszak vagytok!
Ezután megkezdődött az interjú, és kicsit kezdtem megnyugodni. Sőt, még egy kicsi poénkodás is belefért (-Mit mond a humanoid a rendőrségen? - Elnézést biztos úr, de kificamodott a bokám! - azóta se értem, mi volt ebben a poén, mindenesetre a zöldségek visítva röhögtek.)
Aztán pedig a műsorvezető feltette a kérdést, ami a legjobban foglalkoztatott:
"Répa, mit fogsz tenni, amikor véghezviszed a tervedet?"
Mindenki lélegzetvisszafojtva figyelt rám, majd pedig végre elmondtam, ami foglalkoztatott. Körbenéztem a közönségen, és a sok zöldség figyelme felbátorított.
És akkor elmondtam: elfoglalom a humanoidok birodalmát. Elfoglalom, és átveszem az irányítást...
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése