2013. február 3., vasárnap

A mai napról...

Olyan izgatott vagyok! Jó, nem azt mondom, hogy eddig még nem kellett nagy közönség előtt szerepelnem. Kis zöldség koromban például harmadik lettem egy szavalóversenyen, de ez mellékes... Igaz, ez most más. Nem csak annyiban, hogy ezúttal nem az osztályfőtököm és a csírodalomtanárom árgus tekintetét állva kell felmondanom a Zöldséghimnuszt, miközben jegyzetelnek, hanem... Az Ég szerelmére, hiszen zöldségek millióihoz szeretnék szólni!
Na igen. Nemsokára indulok a GZH stúdiójába, hogy előkészítsük az esti műsort. Annyit elmondhatok, hogy én személy szerint már alig várom.
Ne feledjétek tehát, humanoid idő szerint pontban este kilenckor, a GZH csatornán Kiss Retek esti talkshowjában... Nézzetek!
Én most megyek, és előkészítem a sminkemet...

Aztán NÉZZETEK! - Répa

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése