2013. január 12., szombat

Találkozás egy régi kedves ismerőssel

Ma olyan boldog vagyok! Egyrészt, mert sikerült befognom a humanoidok tévéjén egy zöldség-csatornát a GZH-t, és most folyton azt nézem, míg a humanoidok távol vannak. Másrészt pedig, szeretett régi jó barátom, Kovács Karfiol végre válaszolt a levelemre! A következőket írta:

Csá Répa-haver!
Rég dumáltunk. Igen, mennek a dolgaim mostanában, mint a karikacsapás. Van egy jól fizető állásom, és a környéken élő humanoidok se kavarnak sok vizet. Szóval elvagyok, kösz a kérdést.
Komolyan te vagy az invázió vezére?! XD Susogták már, hogy szerveződik valami, de nem gondoltam, hogy ilyen ütemben. Mondjuk ide nem jut el valami sok hír... Na mind1, akkor sok sikert! Majd valamikor összefutunk. ;)
KarfiLOL

Izgatott vagyok. Karfival már a Magnázium óta nem láttuk egymást, pedig legjobb barátok voltunk. Mi dugtuk bele mindig a kis szerencsétlen palánták fejét a komposztálóedénybe... Régi szép idők! Azután Karfi kiköltözött valahova az emberekhez, és azóta nem hallottam felőle. És igen, amikor első látogatásomat tettem a humanoidoknál, felmerült bennem, hogy talán azért nem, mert... De erre még gondolni is rossz. És szerencsére Karfi úgy tűnik, még mindig él, és elvan a maga módján. Ennek örülök. Próbáltam vele valamilyen találkozót megszervezni, de igazából nem tudom, pontosan hol lakik. Az is lehet, hogy nagyon messze innen, és egyedül a humanoid befogadóim segítségével kereshetném föl. Amihez nem biztos, hogy asszisztálnának... És még mindig nem bízom meg teljesen bennük. Oké, tudnak a tervről, de ettől még nem akarom, hogy minden részletéről értesüljenek. A terv pont annyiban merül ki, hogy csupán körvonalaiban tudják, mit tervezek, de ne járjanak egy lépéssel előttem...
Szóval egyelőre próbálom újra elérni Karfit, és rábeszélni, hogy esetleg ő jöjjön el hozzám. Jó lenne már látni.
Karfi, ha olvasol, akkor jelentkezz mihamarabb!
Addig is:

Zöldségek, előre! - Répa

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése