2013. január 1., kedd

A küldetés első napja - Fejlemények és megfigyelések

Jó hírem van skacok!
Kiderült, hogy a villanógránátok, amiket a háztetőkről dobáltak rám, nem nekem címezték! Mint kiderült, pont egy ilyen helyi ünnepbe csöppentem. Ugyan a lényegét még mindig nem értem, némi utánajárással sikerült kiderítenem, hogy egy ismert színészükről nevezték el az ötvenedik születésnapja alkalmából. Mialatt a városban bolyongtam, belefutottam tehát egy ilyen "szilveszteri buliba". Itt az a lényeg, hogy a barátok összeülnek, és alkoholt lefetyelnek fura, nehezen beazonosítható üveges tálkákból, majd amikor a tévé azt mutatja, visszaszámlálnak. Amikor eljutnak a nulláig, éljeneznek, tapsolnak és üvöltöznek, üvegtálkáik összeérintésével jelzik a másiknak iránta való lojalitásukat.
A dekoráció is rendkívül érdekes: igyekeznek minél többször feltüntetni egy kódot (le is jegyeztem: 2013), feltehetően hadi utasítást takar, már be is küldtem a kódfejtőknek, pár nap múlva elérkezik az eredmény.
A szociális viselkedési formák tárháza rendkívül szerteágazó. A humanoidok nagy hanggal kommunikálnak egymás közt, időnként éljenzik azt, aki valami általuk elmésnek vélt dolgot közöl. Nevetnek a saját vicceiken, és üvöltenek, ha valamit érdekesnek találnak.
A szórakozást szintén egyedien fejezik be, lefekszenek a földre, és alszanak/ felszabadítják a már elpusztított táplálékot. Erről már írtam egy korábbi tanulmányomban is.
A fülüket egy bizarr dallamkombinációval ingerlik és ezeknek külön nevet is adnak (lejegyeztem egy párat: gengemsztájl, kólmiméjbi, tuctuczene).
Sok dolog megfejtetlen maradt számomra, de küldetésem folytatásában remélem, ezeknek is utána tudok járni.

Viva Zöldségek! - Répa

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése