2013. május 9., csütörtök

Életkép

Az idősebb humanoid egyed megengedheti magának, hogy otthon punnyadjon, valami nagy vizsga van a kiképzőbázisán végző egyedeknek, tehát röviden és tömören szólva alig enged a gép elé, mondván, hogy neki jobb dolga is van rajta, mint "blogolni a többi idiótának", mire én jeleztem neki, hogy kikérem magamnak ezt a hangszínt, és az inváziónál nagyon meg fogja bánni, kiröhögött.
Fontosabb dolga van, persze... Egész nap a Humanoid Nyilvántartó Rendszert fürkészi árgus tekintettel, hátha történik valami, aztán amikor rájön, hogy nem, tovább nézi. Én bezzeg Titeket tájékoztatlak, Zöldségek, és nem fogom hagyni, hogy egy ilyen ostoba humanoid basáskodjon fölöttem. Most is valami müzliszeleten csámcsog, azért jöhettem ide.
Na, végzett vele, mert még enni sem bír normálisan, szóval azt hiszem, mennem kell.

Már alig várom, hogy leigázzuk őket! De tényleg. Elviselhetetlenek a körülmények. - Répa

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése