2013. szeptember 19., csütörtök

A zöld zöldség nem nyugszik

Azóta, hogy rácsaptam az ajtót, a hülye Sherbrok folyamatosan hívogat, újra és újra megjelenik a bázis bejárata előtt, kopogtat, vár, aztán elmegy, amikor látja már, hogy nem fogok ajtót nyitni neki. Elegem van belőle! Eperke azt mondja, hogy ha már egyszer ennyire igyekszik, akkor legalább meg kéne hallgatnunk, de miért hallgatnék meg bárkit is, aki be akarja mocskolni szeretett mesterem, Zöld Bab nevét?
Meg miért hallgatnék az aberrált Eperkére?

Zöldségek, soha ne nyissatok ajtót! - Répa

2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Nekem tetszik a blogod.Bár elég érdekes a téma de legalább egyedi :).
    Hány látogatód van? ha nem baj.
    És ugye nem lenne a baj ha én ide dobnék egy reklámot? (nem az én blogom és nem is blog hanem játék. csak szeretnék barátokat hívni hogy kapjam a bónuszt illetve te(aki regisztrál) az is kap bónuszt:http://om.the-west.hu/west/hu/player/?ref=westplayer_invite_linkrl&player_id=746085&world_id=9&hash=1ef0 és Arizóna szervere ha kérhetem :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, örülök, hogy tetszik. :)
      Mivel a blogomnak, ahogy írtad, elég "érdekes" a témája, ezért semmit nem hirdetek rajta, és egyelőre úgy áll, hogy nem is fogok. Napi 5-10 látogatóm van, ha jól látom, most áll pont 2220-on a mutató, nem vagyok valami népszerű, de bánja kánya, nem azért írok. :D
      A The West baromi jó játék, én 13 évesen nyomattam, aztán folyamatosan megtámadták a karakteremet a debil osztálytársaim, és elfogyott a türelmem. :D Szóval sok sikert hozzá, mindenesetre!

      Törlés